לימודי צ׳י קונג אונליין - צ׳י קונג למתחילים אונליין - טאי צ׳י למתחילים אונליין

טאי צ׳י למתחילים לימודים אונליין בהדרכתו של אמיר פרלמן מייסד מדיקל צ׳י קונג ישראל

טאי צ'י צ'ואן הנה אמנות לחימה רכה המבוססת על אנרגיית החיות (צ׳י) במקום על כוח הזרוע ומייסד השיטה זאנג סן פנג היה נזיר דאויסטי, פילוסוף ומאסטר של
צ'י קונג שייסד את השיטה על דרך הדאו קרי, דרך הטבע לשאיפה לאיזון באמצעות שני קצוות או הפכים משלימים התומכים ומאזנים זה את זה. כיום מיליוני בני אדם מתרגלים לשם בריאות ולא בכדי. מחקרים מערביים רבים מאשרים את מה שהשמאנים הסיניים כבר יודעים מזה דורות רבים. זהו אחד התרגולים תומכי הבריאות היעילים ביותר שידעה האנושות. מה שנקרא מיליארד סינים לא טועים.מדיקל צ׳י קונג ישראל מציעה מלבד קורס רב שנתי להכשרת מדריכי טאי צ׳י. וכן לימודי טאי צ׳י פתוחים לקהל הרחב שנועדו לתת רקע, הכרה של המושגים, הפילוסופיה ומיומנות מעשית בתרגול הפורם הקצר, צ׳י קונג כהכנה ללימוד טאי צ׳י, חימום לכל הגוף ועוד. הקורס מועבר אונליין בהדרכה של אמיר פרלמן מבכירי המורים בישראל ומאפשר לימוד מעמיק מהבית בזמנים שלכם ובקצב שלכם. 

אמיר פרלמן וסטודנטים בקורס טאי צ׳י יאנג סטייל

איך מתחילים ללמוד טאי צ׳י אונליין? שני מסלולים לבחירתכם שיכניסו אתכם לעולם הטאי צ׳י בקלות

שיעור טאי צ'י למתחילים אונליין, סטודנטים שמסיימים בשנה זו קורס מורים לטאי צ׳י . כולם עברו הכשרה מקיפה ונבחרו בקפידה מקרב תלמידיו של  אמיר פרלמן בקורס הכשרת מורי טאי צ'י רב שנתי.

עבור אלה מבינכם המתקשים להתנייד או לא יכולים לפנות זמן ולהגיע לקבוצת תרגול באחת השלוחות של המכללה בצפון , מרכז או דרום. הקמנו מערך לימודי טאי צ'י עם סטודנטים הנמצאים/ות בשנה השלישית של קורס הכשרת מורים\ות רב שנתי.

אז מה נלמד בסדרת שיעורי טאי צ'י למתחילים?

* חימום לכל הגוף כנהוג בתרגול צ׳י קונג או טאי צ׳י צ'ואן.

* לימוד של פורם ארוך של טאי צ'י  יאנג סטייל מסורתי  עם דגשים לביצוע נכון של כל תנועה בפורם. וסדרת שי בא שר צ'י קונג מותאם כהכנה ללימוד ותרגול טאי צ'י.

אודות המורים : 

 מקרב בוגרי קורס הכשרת מורים של טאי צ'י יאנג סטייל ישראל. בחרנו עבורכם את המדריכים/ות הטובים ביותר בקורס הכשרת מורים כאשר מובא בחשבון לא רק יכולת הביצוע המדוייקת. כל אחד מצוות המדריכים הנו בעל ניסיון בהוראה ויכולת הסברה גבוהה של החומר הנלמד.

משך הלימודים :  

ארבעה מפגשים בני שעה שלימה.

עלות הקורס : 
עלות התרגול לחודש אוגוסט 440 ש״ח ניתן לשלם בארבעה תשלומים ללא ריבית.
* התשלום לחודש מלא מראש.

קורס VOD לימודי טאי צ'י אונליין מהבית בזמן שלכם, בקורס נלמד את  הפורם טאי צ׳י בן שמונה התנועות, סדרת טאי צ׳י צ׳י קונג, חימום ותקציר הסטורי על יאנג סטייל. תרגול יומי של  20 דקות בלבד למען בריאות מיטבית.

קורס VOD המוקדש לטאי צ׳י מיועד לכל מי שמעוניין לטעום, לתרגל ולחוות טאי צ׳י מבלי להתחייב למסגרת לימודים רצינית או להשקעה גדולה יותר גם בזמן וגם כלכלית. אין צורך ברקע או ניסיון קודם. בעלות של 1 ש״ח ליום אין מה להטלבת !!

אז מה נלמד בקורס VOD ?

* חימום מותאם לטאי צ׳י צ׳ואן המהווה פתיח לכל תרגול.

* סדרת שיבא שי בהדגמה של סימה סידו תלמידה אישית של אמיר פרלמן

* סדרת שמונה התנועות – פורם קצר עם דגשים מאמיר פרלמן לכל תנועה.

* וידאו לתרגול רציף לאחר שלמדנו את הפורם גם בקבוצה וגם הדגמה של אמיר פרלמן.

* תקציר ההסטוריה של יאנג סטייל טאי צ׳י על קצה המזלג, מועבר בסרטון וידאו.

* סרטוני בונוס המעניקים הצצה לעולם הטאי צ׳י כפי שמועבר בקורסים.

אודות המורים : 

אמיר פרלמן מייסד מדיקל צ׳י קונג ישראל, מאסטר בצ׳י קונג רפואי ומורה בכיר לטאי צ׳י. סימה סידו סיימה בהצטיינות קורס הכשרת מדריכי צ׳י קונג ומטפלת בצ׳י קונג רפואי.

עלות הקורס : 
הקורס מיועד להשכרה ל 90 יום בעלות 90 ש״ח בלבד !
זמינות וזמנים : קורס זה ניתן להתחיל ללמוד בכל עת מביתכם ובזמנים שלכם

אמיר פרלמן מלמד טאי צ׳י פושינג הנדס
טאי צ'י למתחילים עם סימה סידו תלמידת שנה שלישית בקורס מורים לטאי צ'י
דילוג לתוכן